Повечето граждани на Берковица са доволни от административното обслужване

Община Берковица публикува годишния си доклад за удовлетвореността на гражданите от административните услуги за 2024 година.
Според проучването, проведено в периода 1 януари – 31 декември 2024 г., 89 души са оценили работата на администрацията.
От резултатите става ясно, че 72 от анкетираните са „очаровани“ от обслужването, 11 са „доволни“, 4-ма не са изразили мнение, а само двама са се определили като „недоволни“. Това показва, че общината успява да предоставя услуги бързо и ефективно.
Тенденцията сочи, че малка част от гражданите използват устройствата за анкетиране, а в пощенската кутия за сигнали и на електронния адрес на общината не са постъпвали оплаквания, похвали или предложения.
Според доклада гражданите оценяват високо не само бързината и качеството на обслужването, но и отношението на служителите. „Центърът за административно обслужване, който работи без прекъсване, се утвърждава като удобна и ефективна практика за жителите на общината“, посочват от администрацията.
Целта на доклада е да подпомогне подобряването на достъпа до административни услуги, както и да улесни гражданите и бизнеса при получаването на необходимата информация. Общината ще продължи да събира обратна връзка, за да повиши още повече качеството на обслужването.